så här minns jag 2012

År 2012 mitt 17 år i livet, det började både superkul och katastrofalt.
Jag hade fått en resa i 2 veckor till Egypten med Emme och Ronny, så himla snällt av dem. Det är lätt det bästa jag någonsin fått och jag är så glad att jag fick följa med. Vi solade, badade och hade det allmänt underbart i 2 veckor!
 
Bilder som en fotograf i egypten tog :-)
lite olika bilder :) alla är typ från samma dag där av typ endast den rosa klänningen på alla bilder ;)
Egobild i spegeln på rummet, tog kort på brännan! :P men nu efter allt julgodis ser jag inte ut sådär precis, nu blir det att jobba lite på figuren ;)
 
Efter två fantastiska veckor bar det av hem, jag visste att skolan med prov och uppgifter väntade men när vi kom hem fick vi beskedet att mamma och pappa skulle skiljas.... Fruktansvärt men så blev det och det fanns inget jag kunde göra åt saken, men tro mig, jag försökte. det var en tuff tid och det är fortfarande svårt att vänja sig och att försöka bo på 2 ställen.. Men jag har underbara runt om kring mig som söttat och stöttar mig i alla lägen, ni är GULD värda <3
 
Men tiden rulade på och det var dags för tävlingar, träningar mm. så här kommer några häst bilder.
lite bilder på mig och älsklings ponnyn! har typ 1.000 000 bilder till men här är några i alla fall :)
vi har trots allt haft en ganska bra säsong tycker jag, framför allt har jag kul med henne <3
Sen blev det ett långt härligt efterlänktatt SOMMARLOV.
Ett lov med mycket häst, jobb, & vänner :)
Sen var det tags att börja andra året på gymnasiet och fler spännade skolarbeten väntades. vi spelade bl.a in en film om migrationsverket och asylsökande :)
Jag, Amanda & Sofie startade ett UF företag :) jätte kul och lärorikt, vi har halva UF-året kvar nu.
Det rullade väll på och sen var det ryttar gala som jag och Bella gick på :-)
 
Jag mamma och felicia åkte på sthlm international horse show vilket var super kul, jag hr inga bilder där ifrån men det var kul i alla fall :-)
ja, sen var det jul och nyår och nu sitter jag här och tänker, herregud trots at jag lagt upp många bilder och skrivit om endel är det bara en liten, liten plutt del av hela mitt 2012!
Året har verklogen varit en riktig bergodalbana.. men jag är tacksam ändå.
Så 2013, nu kör vi! :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0