Typ 3 månader sedan...

Hejsan!
Har inte skrivit något på typ 3 månader. Läste igenom bloggen igår och kom på vad kul det är att kolla arkivet för jag har haft denna bloggen i ca. ett år. Det är så kul att titta tillbaka på vad jag har skrivit och gjort under året :)

Jag har faktiskt inte haft riktigt orken att blogga under dom här 3 månaderna det har varit/är en tuff tid... I skolan har det varit en del nu på våren plus att mina föräldrar har TYVÄRR skiljt sig :'( det suger! Men nog om det för denna gången...

Just nu sitter jag iaf hos pappa och tittar på tv :) mästarnas mästare för tillfället.

Idag så var jag och mamma och red på Björkliden. Vi red på deras ute bana och det kändes verkligen toppen :D jag red henne i en låg form nästan hela tiden men tog upp henne stundtals när det kändes bra :) jag gjorde en hel del skolor, övergångar, tempoväxlingar mm.
Lilla poniiiin min <3

Imorgon har jag skola som vanligt sen ska jag hem (till mamma) och rider och sådär :) Jag börjar 08.10 med prov i företagsekonomi -.- och sen har vi ett gäng andra lektioner men slutar tidigt 14.50 :D

Bjuder på en bild från förut (om det går att ladda upp) osminkad men vad gör det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0