Skulle kommit upp igår kväll..

Hej!
Nu ligger jag och Felicia som paddor i en varsin soffa ;) jag är så sjukt mätt och uppblåst vi grillade hamburgare till kvällsmat efter det har vi käkat massa godis och druckit coola :thumbup: tjockat oss med andra ord ;)

Ekonomi provet idag vet jag inte hur fet gick men jag hoppas på det bästa.
Imorse red jag faktiskt ut på ferris vi hade ett konditionspass vid 8/halv 9 tiden i morse. Det gick helt okej tycker jag :) jag krävde inte så mkt av henne idag mest lång och låg form i ett bra grund tempo.

Efter skolan idag åkte jag direkt till Björkliden och mötte upp fillan och när vi kom hem så åkte vi ner till sjön för att ligga och sola och njuta en stund men vi badade faktiskt båda två också! :) det var iiiis kallt till en början men sedan gick det bra :).

Nej, nu ska vi lägga oss och sova eller snacka lite om vi orkar haha!
Hade gött! :D
btw: det går inte att ladda upp bilder -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0