Det där med rubrik asså ;)

Hej!!
Sommarlov nu! Skönt. Men jag som längtat så borde ju vara superglad positiv och pigg! :D men... så är det inte! Vet inte när jag vaknade och kände mig riktigt pigg på morgonen/förmiddagen. Det känns som att allt går i slowmotion! Klart att det är skönt att vara ledig men jag vet inte varför jag känner mig så negativ. Det känns som en seg cola och jag känner mig bara helt värdelös ibland..
Varför? Skumt. Men det blir inte bättre av att tänka mera men det är på något vis svårt att sluta tänka när man väl börjat.
Egentligen ska man nog inte tänka så mycket utan bara skita i allt och inte bry sig så extremt mycket om allt, bara leva och ha kul och ta till vara på varje minut av ett härligt sommarlov!!! :)
Nästa vecka gör jag min första jobb vecka i glass kiosken för detta år, jag längtar faktiskt! :) det ska bli kul att jobba lite sälja glass, korv & kaffe är ett väldigt bra sommar jobb :)
Nej nu ska jag stänga mina små blå och sova! Är trött och det här inlägget var inte så intressant men, sånt är livet!! ;) har kockan ställd på 06.45 för då vill mina vänner i stallet ha mat! Nästa larm ringer vid 8 halv 9 och då ska dom ut :)
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0