Skulle kommit upp igår kväll!

Dagens träning!
Idag så tränade jag för Jessica så att jag tänkte bara berätta lite kort om det innan jag ska sova :)
Det började som en katastrof.. Eller ja det kändes inte så bra om jag ska vara ärlig. Hon var bara springig och inte ett dugg igenom och jag var spänd som en stålfjäder. Men det fick vi ordning på :D jag red massa lösgörande och gjorde några öppnor för att lösgöra lite. I galoppen blev det lite förvänd och övergångar mm.
Mot slutet kändes det bra. :)

Jag hade iväg min sadel på om stoppning förra veckan så att idag var första dagen som hon accepterade sadeln. Hon är nämligen lite känslig och töntig så det var mycket därför hon var såpass spänd.
Det var lite om dagens ridning :)
Hade bra & godnatt!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2523874/images/2012/pic_188514807.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0