En tripp till Norge

Hejsan!
Har inte skrivit men jag har helt enkelt inte orkat och det är inte kul att varken läsa eller skriva tråkiga onödiga och "deppiga" inlägg. Det är klart att ibland kan det bli så men ah.
Från igår tills idag var jag till Norge med Jessica och tittade på när hon höll lektioner. Jag tycker faktiskt att det kan vara väldigt roligt att titta på träningar. Det är bra för att det känns som att man lär sig en hel del :thumbup: det var lite kallt men vi hade en Värmefläkt med oss som vi hade under våra stolar och några filtar över oss för att stänga in värmen så det var ganska mysigt ändå :)

Jag kom hem för någon timme sedan och jag och mamma har ätit. Jag har värdens huvudverk och funderar på att ta en promenad och se om det vill släppa. Ni får ha en mysig söndags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0