2 skimmlar i stallet :)

Hejsan!
Från igår tills idag soc jag ju hos Fillan och vi hade det jätte bra :) en sån vän som henne borde alla ha hon gör en så gla ;) hihi vi har samma knäppa humor och skrattar åt det mesta ihop. Idag på förmiddagen så slappade vi framför tv'n hos henne sen åkte vi ut till mig och gjorde lunch/middag. När vi hade ätit så var det stallet och kylan som gällde. Jag red ferran på volten och det gick faktiskt rätt bra :) bättre än de senaste gångerna iaf.

Idag var mamma & pappa o hämtade en ny foderhäst till mamma. En skimmel valack som heter Lotus så nu har vi två skimmlar i stallet :D

Jag har tittat på melodi festivalen men jag tyckte inte att någon var skit grym men de som gick till final var iaf de bästa.
Nu ska jag försöka sooova tänkte jag.
Nattiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0